Selasa, 14 Julai 2009

~ sAmbUtaN bUlaN kEcErgAsaN pErinGkaT kEbanGsaAn ~

ni mse kt blik lg..korg tatau yg bilik aku bnjir sebenornye..kih3..mapuh org otel klu tau

adik comel kn? saje aku amek gambo die sbb die tomeyyyy sgt..ni die msuk pertndgan Pocong2

ceh...tetutup lak bodi i yg mntop tu..kih3

alohh..kantoi la klu bopren aku nmpak nih..

wat eklan gg

ganah!ganah!ganah sokmo!



mende la yg xkne lg tu kucai oii?..


Nogori Sombilan 10x lg Next Top Model

saje je aku pose mnje dpn pos polis tu..eheheh..


20 Jun bulan lopeh,Jabatan Belia dan Sukan Negeri Sembilan tolah menjadi tuan umah untuk Pelancaran Bulan Kecergasan Peringkat Kebangsaan. Program ni wat kt Port Dickson..yg aku tepek kek cni bukn gamba mse kitorg wat kije tp mse kitorg duk sebok posing2 (nyambil2 wat kije la kirenye)..ehehe..shhh..bos aku tatau ni sebenornye kije kitorg..hahahah...sori bos..tabik springgg....korg tengok jer la eh!

3 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

agaknya kan...boifren ko baca ke kat tenet ni???bisla kalu dia baca...

anjOlynn berkata...

kompom die xbace..huehehe

aLoNg@Na berkata...

ko ckp la kt boipren ko tu,yg ko tu model..model harus boleh bgr ngn sesaper pn..hehe

bgmbar sj ek...