Selasa, 28 Julai 2009

~ kOranG inGat tAk gAmbO ni? ~

ni kumpulan rappers yang terpakse membubarkan kumpulan kerane jualan elbum LANGSUNG tiada sambutan...

gambar ini diambil setelah kesemua didalm gambo slesai menjamu meggi didalm cebok (gayung mandi). emie paling kritikal dan terpakse dikejarkan ke Hospital Jengka serta merta...(takut berjangkit kpd kengkawn yg tidak berdose)

kihkihkih...izan da tepek gambo mase kite mudo2 dulu..ni aku tepek lg 2kpg gambo kite mse kt Dorm DC1 taon 1999..byk lg sebenornye gambo kite tp ade kt kampung la..nnt aku g amek aku tepak dan tros menepek lg gambo2 korang ye..tataplah wajah2 korang mse zaman tok kaduk dlu ye...aku nk sambung gelak nih..kuahkuahkuah...

8 ulasan:

::N:: berkata...

gambo yg fes tu muka haku cam mat indon je... wakakakakakak... gambo 2nd tu, gambo ita mcm mak lampir je... weh lawak gile ni mcm setan punye muka sekor2... muahahahahahahahaha... sakit perut aku betul punye gelak dh ni... mkn megi dlm cebok?? huhuhuhu mmg gile yg pure

Ahkak Geli berkata...

cam siot muka emi yang gambo bawah..panjat kusi plak tu....

buruk ita dulu dulu..sekarang dah comey....keehkehkeh

♥cikmOt♥ berkata...

uikss...aku p mana time ni...tak puas hati ar gini...

Ahkak Geli berkata...

emi memang kritikal..mata dia dah ilang..gaya macam stim..rupanya ilang ingatan!

{ e'mie } berkata...

kentut ko gha...aku tak bley terima makan meggi dalam cebuk..kahkahkakah...kalau tengok muka seko2 dulu macam baru lepas dari utan..kahkahkah...skang sumer dah tomey2...termasuk aku yer kengkawan..gambo di atas adalah kesalahan kamere tuan empunya...

.:fyzz:. berkata...

KAH KAH KAH SAMBIL gelak berdekah2 (time kul 1.30 tatkala orang2 lain pegi berjalan2 dn tido di surau..giler la wey..tak sangka gambo di atas nih dh 10 thn berlalu..tgk la muka emie sunguh kelakaq yakmat...ha ah la kumpulan rappers 4u to gelak..kah kah..adey la..tak sngka gambar2 nih dh 10 thn berlalu kan..rindu sngt itu...

anjOlynn berkata...

aku masih tergelak tatkala melihat gambo -gambo ni...

ita berkata...

ni klu aku transfer kt komputer aku sure terbakar hangus tgk muka budak2 dorm yg asek kebulor..huhuhu.. lawakssss

memang betoi2 muka ghumah kongsi! woi emi, soghi la makanan2 ko habes di baham manusia2 buas dlm gambo tu...

tp aku setuju r,.... ni mmg kemera tu yg ade problem.... kakakakkaa